пʼятницю, 15 січня 2010 р.

КОХАННЯ З ПЕРШОГО ПОГЛЯДУ!

Боже мій! Я не можу в це повірити. Я закохалася, вся і повністю! Справді, справді, шалено люблю. Це не те, з Джуліаном або з Марко. Вони були тільки хлопчики. Ромео справжній чоловік, моя друга половинка. Наші очі зустрілися через усю кімнату на вечірці, і це було кохання з першого погляду. Я відчувала, що ми були єдиними людьми в цій кімнаті. Він поцілував мене, і я відчувала, як ми плавали в небесах.

В цьому є і погана звістка. Чи ви повірите? Він Монтеккі! Я так схвильована. Він ледь не побився з моїм двоюрідним нерозумним братом Тібальтом на вечірці. Слава Богу, мій батько прийшов на допомогу і заспокоїв усіх, інакше ми б ніколи не зустрілися.

Я збираюся відправити Няню поговорити з Ромео і подивитися, що ми зможемо зробити. Няня це мила, але вона така трохи дивна. Я знаю, що можу довіряти їй, але я не знаю, чи зможе вона справитися з таким завданням. В усякому разі, вона все, що у мене є.

Я просто помру, якщо я не побачу Ромео. Я до сих пір відчуваю смак цього поцілунку. Тепер я знаю, що таке справжня доросла любов