пʼятницю, 15 січня 2010 р.

Навіки разом!

Це була чудова ідея їхати до Лоренцо. Він придумав план, який я думаю, спрацює. Він дасть мені зілля, коли я його вип’ю, то буду виглядати як мертва. Добре, правда? Він збирається послати кого-небудь, щоб розповісти Ромео, що відбувається, щоб він знав правду, що я не насправді мертва.

А я вип'ю зілля сьогодні, перш ніж іти в ліжко. Всі будуть думати, я заразилася смертельною хворобою і померла. Я розумію, що це погано для моєї родини і друзів так страждати. Вони будуть почуватися жахливо, коли вони думатимуть, що я мертва. Але що я можу зробити? Що є більш важливим, ніж любов? Крім того, коли я прокинусь і побачу, що обличчя мого прекрасного Ромео посміхається мені, все це буде варто того.

Я не можу дочекатися, коли я прокинуся, і надалі зможу бути все життя разом з Ромео. Побажайте мені удачі!